اجرای طرح زوج و فرد در کرج

کد خبر: ۱۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵ 05 March 2015
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر کاهش ترافیک در این کلانشهر گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای رفع ترافیک در ایام پایانی سال اجرایی کردن طرح زوج و فرد است.
به گزارش فارس محمود دادگو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات توسعه خدمات‌رسانی به مردم و کاهش مشکلات شهری است، اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال باید تمهیدات اساسی و ویژه‌ای برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اندیشیده شود.
این مسئول در ادامه به اجرایی شدن طرح زوج و فرد در ایام پایانی سال اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم با نهادهای مختلف، لازم است برنامه‌های ویژه و درخور شأن این کلانشهر به منظور توسعه خدمات به مردم و کاهش ترافیک در این کلانشهر انجام شود.
دادگو در بخشی دیگر از سخنان خود به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان از خطرات این روز یکی از مهمترین راهکارهای اساسی برای کاهش آسیب‌ها در این روز است.
وی یادآور شد: این مراسم نباید شادی جوانان را تحت‌الشعاع قرار دهد و با آگاه‌سازی جوانان جهت عدم استفاده از مواد محترقه غیراستاندارد شادی آنها به غم منجر نشود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج تعیین مکان‌هایی را به منظور برگزاری مراسم های چهارشنبه آخر سال مهم خواند و گفت: با تعیین مکان‌هایی مناسب از خطرات احتمالی در این روز کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار