صف تاکسی مقابل اورژانس بیمارستان قائمشهر!

ایستگاه تاکسی های قائمشهر روی پل هوایی و مقابل درب اورژانس بیمارستان رازی این شهر موجب ایجاد سختی هایی برای زندگی و تردد مردم شده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، اگر از یک مسافر که به تازگی به شهر شما برای نخستین مرتبه سفر کرده بپرسید این شهر را چطور دیدید یکی از نخستین آیتم ها برای ارزیابی و ارائه پاسخ به شما مقوله ترافیک شهری یا حمل و نقل عمومی است، فرقی ندارد که این فرد خودش رانندگی کند و در ترافیک گرفتار شود یا پیاده باشد و مدت زیادی را منتظر تاکسی و اتوبوس شهری منتظر بماند.
استان مازندران یکی از استان های گردشگر پذیر کشور است که علاوه بر جمعیت سه میلیونی خود سالانه 15میلیون گردشگر را در مناسبتهای مختلف میزبانی میکند و همین مساله اهمیت زیرساخت حمل و نقل به ویژه حمل ونقل درون شهری را در این استان به خوبی نشان می دهد.
شهرستان قائمشهر نیز یکی از شهرهای مهم استان است که با وجود تلاشهای انجام شده هنوز هم مشکلات عدیده ای در تاکسی رانی و حمل و نقل درون شهری دارد.
در این شهر یک هزار و پانصد دستگاه تاکسی شهری، 350 دستگاه تاکسی خطوط و 100 دستگاه تاکسی بیسیم و وجود 4 هزار و 500 دستگاه وانت بار فعالیت دارند اما جانمایی ایستگاه تاکسی بر روی پل هوایی و مقابل درب اورژانس بیمارستان رازی این شهر به نکته منفی این بخش بدل شده است که این مساله موجب ایجاد سختی برای رانندگان تاکسی، مردم و در برخی موارد راننده اورژانس شده است.
حال باید دید این مشکل در کنار ترافیک برخی خیابانهای قائمشهر چگونه و چه زمانی حل خواهد شد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار