برگزاری دوره‌های تخصصی مرتبط باامورشهری

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل گفت: مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ادارات را نیز با محوریت امور شهری و شهرداری‌ها دریافت کردیم و منتظر اعلام نیاز دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این دوره‌ها هستیم.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 28 September 2015

فروزان مستوفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه در حال 256 دانشجو در 12 رشته تحصیلی در مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل تحصیل می‌کنند،اظهار کرد: برای ترم‌های بعدی قرار است اقدام به جذب 60 دانشجوی جدید در رشته‌های مختلف کنیم که امیدواریم در این زمینه به یک روند مناسب دست پیدا کنیم.

وی به افزوده شدن چهار رشته جدید به مجموع رشته‌های این مرکز علمی و کاربردی اشاره کرد و گفت: ما در رشته‌های عمرانی همچون معماری و شهرسازی، اطفای حریق، مهندسی فناوری ساختمان، حسابداری، و چهار رشته جدید امور شوراها و دهیاری‌ها، کاردانی حسابداری، کاردانی عمران و حمل و نقل و کارشناسی محیط زیست و بازیافت اقدام به جذب دانشجو کردیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اردبیل با بیان اینکه کل رشته‌های ما مرتبط با مجموعه عمرانی و خدماتی شهرداری است، گفت: مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ادارات را نیز با محوریت امور شهری و شهرداری‌ها دریافت کردیم و منتظر اعلام نیاز دستگاه‌های مختلف برای برگزاری این دوره‌ها هستیم.

مستوفی بیان کرد: ما قطعا با برگزاری این دوره‌های تخصصی سعی‌مان بر این است تا بتوانیم کارکنان را بیشتر با مسائل و موضوعات مرتبط و تخصصی خود آشنا کنیم که امیدواریم خروجی آن به بهبود روند اجرای کارها و ماموریت‌‌ها بینجامد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود فعالیت مرکز پژوهشی و تحقیقاتی شهرداری اردبیل را در کنار مرکز علمی کاربردی یادآور شد و گفت: ما از دانشجویان در این زمینه و انجام کارهای مطالعاتی، تحقیقاتی و پایان‌نامه‌ها حمایت می‌کنیم و سعی‌مان بر این است تا یک شرایط مناسب‌تری را برای افراد و گروه‌هایی که در این رشته‌ها تحصیل می‌کنند به وجود آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار