دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در "کهگیلویه"

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک سارق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 28 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در سطح شهرستان" کهگیلویه"، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای را حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بررسی های اولیه، متهم به ۳۰ فقره سرقت محتویات درون خودرو، سیم برق و اماکن در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف و در این رابطه ۲ دستگاه موتور کولر و یخچال از آن کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

مصطفایی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد،از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار