عنوان دومی نصیب بانوان قایقران همدانی

قایقرانان بانوی همدانی به همراه تیم روئینگ چهار نفره کشورمان بر سکوی دوم رقابت‌های آسیایی پکن ایستادند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 28 September 2015
قایقرانان بانوی همدانی به همراه تیم روئینگ چهار نفره کشورمان بر سکوی دوم رقابت‌های آسیایی پکن ایستادند.

به گزارش فارس، قایقرانان همدانی در دو بخش آقایان و بانوان و در ماده‌ها و مسابقات مختلف عناوین متعددی را در ورزش و رشته قایقرانی استان رقم زده‌اند که این عناوین از ابتدای سال جاری نیز چشمگیر بوده است.

دو تن از بانوان قایقران استان که پس از تلاش‌های بسیار جایگاه خود را در تیم ملی اثبات کردند، همراه تیم ملی به مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در پکن اعزام شدند و پس از پایان رقابت‌ها به فینال A مسابقات راه یافتند و موفق به کسب عنوان دومی در این رقابت‌ها شدند.

مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا دو بانوی قایقران همدانی که تیم روئینگ چهارنفره بانوان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند، بر سکوی دوم مسابقات آسیایی ایستادند.

تیم چهارنفره سنگین وزن بانوان کشورمان با ترکیب مریم کرمی، مریم امیدی‌پارسا،فرحناز عشقی و پریسا احمدی به رقابت با حریفان پرداختند و موفق ظاهر شدند.

تیم‌هایی از قزاقستان، ویتنام، کره، هنگ کنگ و اندونزی حریفان تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها بودند که تیم ملی کشورمان با زمان 6 دقیقه و 53 ثانیه و 88 صدم ثانیه موفق شد عنوان دومی رقابت‌ها را از آن خود کردند.

با کسب این عنوان دومی تیم روئینگ بانوان کشورمان راهی فینال A رقابت‌ها شد.

گفتنی است مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از دوم مهر‌ماه در پکن آغاز شده است.

لازم به ذکر است آرزو حکیمی، مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا از جمله بانوان موفق در قایقرانی همدان هستند.

استان همدان ظرفیت‌ بسیاری در این رشته ورزشی دارد که هیئت قایقرانی نیز تاکنون در شناسایی و پرورش این استعداد‌ها در دو بخش آقایان و بانوان موفق ظاهر شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار