سهمیه اردبیل برای باسوادی اولیای دانش‌آموزان

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : سهمیه ما در سال جاری برای تحت پوشش بردن اولیای دانش‌آموزان بی‌سواد 10 هزار نفر است که بخشی از آنها تاکنون ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 26 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دیوان اکبری فر عصر امروز در جلسه مسئولان سوادآموزی اردبیل اظهار کرد: ما در قالب یک طرح کشوری در کنار شناسایی و احصای اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان سعی داریم تا آنها را تحت پوشش سوادآموزی ببریم تا از این نعمت استفاده کنند.

وی روند کلاس‌گذاری سال جاری را مثبت اعلام کرد و گفت: رشد 290 درصدی فعالیت سوادآموزی نسبت به سال گذشته در زمان مشابه و کسب رتبه اول کشوری در بین استان‌های کشور طبق آخرین آمار ارائه شده توسط سازمان مناسب و شایسته است.

وی با تاکید بر ادامه تلاش بر جذب و آموزش اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان از سوی مدیران مدارس ، از تحت پوشش 6300 نفر سوادآموز از سهمیه 10 هزار نفری تا پایان شهریور خبر داد.

اکبری فر از همدلی و همزبانی تمامی متولیان امر سوادآموزی تشکر و قدردانی کرد و گفت: به جهت ضرورت ارتقای سطح سواد استان مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی نیازمند استمرار حمایت مسئولان استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: سعی‌مان بر این خواهد بود تا بتوانیم در بهترین شرایط در شناسایی، جذب و نگهداشت افراد بی‌سواد تلاش جدی‌تری را انجام دهیم.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: ما برای افرادی که به طور خودآموز بتوانند مراحل مختلف سوادآموزی را سپری کنند تشویق‌های خوبی را در نظر گرفتیم که قطعا با پرداخت آنها زمینه افزایش علاقمندی برای آموزش‌های سوادآموزی را در تمام حوزه‌ها فراهم آوریم.

اکبری فر با بیان اینکه از میانگین کشور در بحث سوادآموزی عقب نیستیم بلکه با شرایط مطلوب‌تر در این حوزه گام برمی‌داریم افزود: تلاش جدی بر این است تا زمینه و حرکت توسعه‌ای را بتوانیم بیشتر و بهتر شاهد و ناظر باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار