رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین خبر داد؛

کشف و ضبط ۱۳۰ هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد در ورامین

ورامین- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از کشف و ضبط ۱۳۰ هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 26 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسن میرزایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۱۳۰ هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد در ورامین خبر داد و اظهار داشت: طی گزارشات واصله و تحقیقات میدانی گسترده مبنی بر تولید انواع سیم و کابل غیر استاندارد در سطح شهرستان و پیگیری‌های مستمر، بازرسین این اداره موفق به کشف ۲ واحد تولیدی انواع سیم و کابل غیر استاندارد شدند.

وی بیان داشت: با دستور تعزیرات حکومتی و همکاری مأمورین پلیس آگاهی به این واحدها مراجعه و بازرسی‌های لازم از این واحدها صورت گرفت.

میرزایی افزود: در این واحدها جمعاً مقدار ۱۳۰ هزار متر انواع سیم و کابل غیر استاندارد کشف و ضبط و با تشکیل پرونده‌هایی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۹۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۰۰ ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تردد افراد مشکوک و احتمال تولید کالای تقلبی و غیر استاندارد بلافاصله مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ این اداره منعکس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار