تاکید بر افزایش سهم درآمدهای مشارکتی شهرداری

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: این نهاد برای تدوین بودجه سال آینده شهرداری به افزایش سهم مشارکتی تاکید ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ 03 March 2015

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی الله خوشبخت در جلسه کمیسیون بودجه و برنامه ریزی شورای شهر اردبیل افزود: با توجه به برنامه های مالی بودجه سال آینده، تراز مشارکتی شهرداری اردبیل باید نسبت به سال جاری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه جذب سرمایه گذاری های مشارکتی شهرداری اردبیل بیش از گذشته فعال شود، ادامه داد: به نظر می رسد در سالهای گذشته در این حوزه سرعت کمتری داشته ایم.

رئیس شورای شهر اردبیل در عین حال میزان مشارکت شهرداری اردبیل در طرح های عمرانی و توسعه ای را در سال جاری مطلوب برشمرد و یادآور شد: در حوزه تملک نیز شهرداری اردبیل باید در سال آینده فعالیت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به آماده بودن بسترهای لازم برای افزایش سهم مشارکتی یادآور شد: مسئولان استان نیز با فراهم کردن زمینه های لازم، حمایت ویژه ای از سرمایه گذاری های مشارکتی به عمل می آورند.

خوشبخت با تاکید بر اینکه بر این اساس شهرداران مناطق نباید در تصویب بودجه سال آینده و افزایش سهم مشارکتی نگران باشند، عنوان کرد: علاوه بر این سال آینده تحول خوبی را در بحث بافت های فرسوده خواهیم داشت که بی شک به افزایش مالی این حوزه کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به ورود و برنامه ریزی بانکها در این حوزه تاکید کرد: در تدوین بودجه شهرداری اردبیل برای سال آینده، سهم درآمدهای شهرداری های مناطق با افزایش روبرو بوده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار