رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: در پویش قدمی برای تو که خادمان آستان مقدس به نیابت از زائران بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید و ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۹۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 04 October 2021

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی موسویان در گفت‌وگویی عنوان کرد: به همت اداره رسانه و فضای مجازی حرم حضرت معصومه(س) در ۴ روز منتهی به اربعین هزار و ۴۲۷ دقیقه برنامه زنده تصویری از موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در شبکه‌های استانی، شبکه‌های سراسری و بین المللی منعکس شده است.

وی افزود: همچنین دو ساعت برنامه رادیویی از رادیو جوان و ۷ شب برنامه یک ساعتی از رادیو اربعین از موکب حرم حضرت معصومه(س) به روی آنتن رادیو رفته است.

رئیس اداره رسانه و فضای مجازی آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد: در بخش رسانه و فضای مجازی موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) ۱۵ کلیپ تولیدی کوتاه و مستند ۳۰ دقیقه ای از خدمات موکب حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

وی گفت: در پویش قدمی برای تو که خادمان آستان مقدس حضرت معصومه (س) به نیابت از زائران بازمانده از راهپیمایی اربعین به پیاده روی و خدمت پرداختند و زیارت اربعین خواندند بیش از ۲۴۰ هزار نفر بازدید و ثبت نام کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار