استاندار قم در سفری به شهرستان جدید جعفرآباد ضمن افتتاح مدرسه قمربنی‌هاشم(ع) و ساختمان فرمانداری این شهرستان، بر لزوم استقرار ادارات استان در جعفرآباد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 30 September 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در سفری کوتاه به شهرستان جعفرآباد خواستار تسریع در راه‌اندازی و بهره‌برداری از بیمارستان کریمه اهل‌بیت(س) این شهرستان شد.

وی با تاکید بر اولویت توسعه متوازن در شهرستان های استان تصریح کرد: ایجاد ادارات دولتی و ارتقای استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدید استان قم در دستور کار دستگاه‌های دولتی قرار دارد.

استاندار قم توجه به مقوله ورزش و جوانان و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را نیز ضروری دانست و گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به مقوله جوانان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به ارتقاء شهر جعفریه به شهرستان جعفرآباد بیان کرد: این اقدام، انقلابی مهم در سطح شهرستان را در پی خواهد داشت و همه باید در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان اهتمام داشته باشند.

همچنین در این سفر کوتاه، امام جمعه شهرستان جعفرآباد نیز به آرزوی دیرینه مردم شهر جعفریه برای تبدیل شدن این منطقه به شهرستان اشاره و از اقدامات مسؤولان استان در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

کلنگ‌زنی دبستان قمربنی‌هاشم(ع) روستای صفدر با تأمین اعتبار از سوی خیرین مدرسه ساز، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای علی آباد به همت بسیج سازندگی استان، بهره‌برداری از ساختمان فرمانداری شهرستان جعفرآباد و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین فرمانداری شهرستان جعفرآباد و دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه های سفر کوتاه مدت استاندار قم به جعفرآباد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار