مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت:در سال تحصیلی جدید ۹ هزار دانش آموزان آبدانانی مشغول به تحصیل می شوند.
کد خبر: ۹۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 22 September 2015
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان گفت:در سال تحصیلی جدید ۹ هزار دانش آموزان آبدانانی مشغول به تحصیل می شوند.

به گزارش تابناک ایلام، صبح امروز، با حضور فرماندار، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان زنگ شکوفه ها در دبستان شهید صید میرزایی شهرستان آبدانان به صدا در آمد.

فرماندار آبدانان در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تبریک جشن شکوفه ها، گفت: جشن شکوفه ها آغازی برای شروع کسب علم و دانش است که دانش آموزان پله های علم و دانش را یکی پس از دیگری می پیمایند.

مجید عسگری افزود: معلمان و اولیای دانش آموزان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا زمینه شناسایی استعدادهای آنان فراهم شود و برای تقویت و شکوفایی استعداد آنان اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در این مراسم گفت: در سال تحصیلی جدید، ۱۱۲ واحد آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درسی در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری شهرستان آبدانان برای تحصیل دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آماده‌شده‌اند.

صفر رحمانی پور اظهار داشت: بیش از ۹ هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می‌شوند و بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر همکار فرهنگی کار تدریس و آموزش این تعداد دانش‌آموز را به عهده‌دارند.

رحمانی پور افزود: از تعداد ۱۱۲ واحد آموزشی در شهرستان آبدانان تعداد ۲۶ واحد آموزشی پسرانه، ۲۵ واحد آموزشی دخترانه و ۶۱ واحد آموزشی مختلط در نقاط مختلف شهری، روستایی و عشایری این شهرستان وجود دارد.

اجرای نمایش خیابانی و گروه سرود از دیگر برنامه های جشن شکوفه ها در شهرستان آبدانان بود که در پایان این مراسم نیز زنگ جشن شکوفه ها در مدرسه شهید صیدمیرزایی نواخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار