کد خبر: ۹۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 22 September 2015
رییس اتاق بازرگانی البرز گفت که صنایع استان با مشکلات فراوانی مواجه هستند که باید برای رفع مشکلات عارضه یابی شود.

به گزارش خبرنگارایرنا، رحیم بنا مولایی در سومین سلسله نشست ها مدیران بخش خصوصی و دولتی استان با عنوان توسعه فناوری در دوران پسا تحریم که در محل اتاق بازرگانی البرز که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد،افزود:برای تحقق این مهم از اساتید دانشگاه ها و کارشناسان مجرب دعوت می کنیم تا برای رفع مشکل صنایع را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه امورکشور در بخش های مختلف به برنامه ریزی نیاز دارد اظهار کرد: سرمایه گذاری ها در دوران پسا تحریم نیازمند برنامه ریزی اصولی است.

رییس پارلمان بخش خصوصی استان البرز با اشاره به اینکه باید پیوند سه جانبه بین دولت، پارک علم وفناری و صاحبان صنایع ایجاد شود گفت: با همکاری این دستگاهها می توان قدم های محکمی در پویایی اقتصادی استان برداشت.

بنامولایی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان باید به صنعت متصل شوند تا بهترین نتیجه از این پیوند حاصل شود.

وی با اشاره به این نکته که متاسفانه امروز بعضا فناوری نا اگاهانه مانع تولید و صنعت شده است گفت:کشور ما اکنون نیازمند دانشجوی دارای اهل فکر و نظر است که باعث ایجاد تحول در صنعت شود.

وی با اشاره به اینکه باید به داشته ها و ظرفیت های خود در بخش های مختلف افتخار کنیم و از آن ها بهترین و بیشترین بهره را ببریم، اضافه کرد: بایدبستر را برای فعالیت همه جانبه بین شرکت های دانش بنیان و صنایع فراهم شود.

رییس اتاق بازرگانی البرز تاکید کرد: تنها با همت همگانی و مشارکت می توان به تولید کمک و زمینه اشتغال جوانان را در جامعه فراهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار