معاون آموزش همگانی حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بیش از ۲۴ هزار دانش آموز خوزستانی با هدف آشنایی با آثار و پیامد‌های حفاظت از محیط زیست آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۹۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 22 September 2015

محسن خیراللهی اظهار داشت: در 6 ماه نخست سال بیش از 17 دوره آموزشی حفاظت از محیط زیست در بین سازمان‌ها و ارگان‌های خوزستان برگزار شده است.

وی افزود: آموزش‌های تخصصی حفاظت از محیط زیست در دو قالب سیستم‌های اداری و دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش خوزستان انجام می‌شود.

معاون آموزش همگانی حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به اینکه بیش از 42هزار دانش‌آموز آموزش  خوزستانی آموزش حفاظت از محیط زیست را دیده‌اند، بیان کرد: با هماهنگی آموزش و پرورش مربیان آموزش دیده محیط زیست به دانش‌آموزان سطح استان با هدف ارتقاء آگاهی محصلان از محیط زیست آموزش‌های فردی و اجتماعی را می‌دهند.

وی گفت: در راستای آموزش‌های تخصصی حفاظت از محیط زیست 38 دوره برای فرهنگیان استان خوزستان برگزار شده است.

خیراللهی با بیان اینکه والدین دانش‌آموزان نیز از این آموزش‌ها با هدف حفظ محیط زیست بهره‌مند شدند، عنوان کرد: از مهرماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال بیش از 2 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان خوزستانی با برگزاری دوره‌هایی در مدارس با چگونگی حفظ محیط زیست و آثار و پیامدهای عدم این امر آشنا شدند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار