‍ فرماندار همدان: توسعه فعالیت‌های اقتصادی و فروشگا ه‌های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۹۹۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 01 September 2021
‍ فرماندار همدان: توسعه فعالیت‌های اقتصادی و فروشگا ه‌های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال شهر همدان گفت: همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع کالا‌های اساسی و اقدامات بهداشتی آن‌ها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالا‌های مورد نیاز مردم افزود: توسعه فعالیت‌های اقتصادی و فروشگا ه‌های اینترنتی ضرورتای انکار ناپذیر است.

وی جانمایی نامناسب برخی از فروشگا‌های زنجیره‌ای را از جمله نقاط ضعف در شهر همدان دانست و اضافه کرد: باید ضمن رعایت حریم صنفی پراکندگی این مراکز بنحوی باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهر و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

فرماندار همدان تصریح کرد: بازار یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی است که فعالیت آن به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

محمدی افزود: در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی و امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد و لذا باید به گونه‌ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه‌ای نبیند.

وی در این نشست ضمن استماع نقطه نظرات نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر همدان گفت: با هماهنگی سازمان صمت استان ضمن دسته بندی نقطه نظرات طرح شده پیگیری و رفع دغدغه‌های موجود در دستور کار قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار