مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از قطعی چند ساعته آب قم و تغییر کیفیت آن برای راه اندازی تصفیه خانه جدید استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 01 September 2021

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به این که لازمه راه اندازی تصفیه خانه جدید، قطع آب است بیان کرد: هماهنگی لازم با شرکت آب منطقه ای قم برای راه اندازی تصفیه خانه جدید آب انجام شده تا این امر در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی زمان احتمالی قطعی آب را برای راه اندازی تصفیه خانه جدید از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی لازم برای ذخیره آب در ساعات قطع آب سرشاخه ها انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین خاطر نشان کرد: اطمینان داریم که روند این عملیات بویژه با توجه به تجربه عملیات های گذشته در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد، اما در عین حال لازم است تا آمادگی لازم برای ذخیره ۴۸ ساعته آب وجود داشته باشد.

وی همچنین اذعان کرد: اطلاع رسانی دقیق این عملیات به زودی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قم نیز در این نشست بر ضرورت ترویج فرهنگ مصرف آب با توجه به کاهش بارندگی ها و ذخایر آب استان تأکید کرد.

علی اصغری درباره راه اندازی تصفیه خانه جدید آب استان نیز اظهار کرد: فاز نخست این تصفیه خانه برای تضمین آب شرب پایدار با دو برابر افزایش ظرفیت در هفته آینده افتتاح می شود.

وی با بیان این که برای راه اندازی این تصفیه خانه در دو فاز، ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است یادآور شد: پیشنهاد اولیه این بود که اتصال تصفیه خانه جدید به شبکه در روز یکشنبه هفته آینده و با توجه به کاهش نسبی دمای هوا انجام شود، اما فعلا برنامه ریزی بر آن است که این عملیات از صبح روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه آغاز و در حداقل زمان اجرایی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار