مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تهران با حضور در هشتمین جلسه شورای اسلامی پایتخت و ارائه گزارش عملکرد این سازمان، گفت: ۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر از متوفیان کرونایی یعنی حدود ۴۰ درصد آمار این بخش در کل کشور در بهشت زهرا(س) دفن شده‌اند.
کد خبر: ۹۹۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 31 August 2021

به گزارش «تابناک تهران»، "سعید خال" روز سه شنبه با حضور در هشتمین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر تهران، افزود: از این تعداد ۲۴ هزار و ۸۳۸ متوفی مرد و ۱۶ هزار ۷۵۳ متوفی زن بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین کار تغسیل ۱۲ هزار و ۲۱۲ متوفی نیز در بهشت زهرا(س) انجام شد و پیکرها به اقصاء نقاط کشور و مرزهای کشور منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تهران گفت: در ۱۹ ماه اخیر این سازمان شرایط سختی را تحمل کرد و اگر زیرساخت خوبی نداشت نمی توانست این بحران را پشت سر بگذارد.

خال تاکید کرد: کار بهشت زهرا(س) با بخشنامه و اضافه‌کاری معنا پیدا نمی‌کند و تنها مولفه آن عشق به مردم است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۴۴ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بیماری کووید ۱۹ جان ۱۰۷ هزار و ۱۵۱ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است.

همچنین چهار میلیون ۱۷۵ هزار و ۴۰۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

وزارت بهداشت اعلام کرد هم‌اینک ۳۰۶ شهرستان کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهرستان در شرایط نارنجی و ۳۲ شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

همچنین تاکنون ۱۸ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۴۵ شهروند ایرانی دز نخست واکسن کرونا و هفت میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۸۱ نفر دز دوم آن را تزریق کرده و واکسینه شده‌اند.

بر این اساس مجموع واکسنهای تزریق شده در ایران به ۲۶ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۱۲۶ دز رسیده است.

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۲۱۷ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۹۴۳ نفر را بیمار کرده و جان چهار میلیون و ۵۲۳ هزار و ۷۷۸ نفر را گرفته است. ۱۹۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۵۳ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار