پویش «من واکسن زدم، شما چطور؟ »از سوی شهرداری قم و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۸۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 29 August 2021

به گزارش تابناک قم، مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم اظهار کرد: پویش «من واکسن زدم، شما چطور؟ » در ادامه اقدامات شهرداری قم در زمینه اطلاع‌رسانی و تبلیغات پیام‌های مرتبط با ویروس کرونا و در جهت  نهادینه سازی، ترویج و تشویق مردم برای تزریق واکسن کرونا به اجرا در آمده است.

وی درخواست از شهروندان برای استقبال و تزریق واکسن را هدف اصلی این پویش اطلاع‌رسانی دانست و افزود: اکران دوهزار و ۴۰۰ متر مربع بنر اطلاع‌رسانی با پیام‌های مختلف در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در ۵۸۵ نقطه از سطح شهر از اقدامات مهم شهرداری قم در زمینه اطلاع رسانی و حمایت و همراهی کادر بهداشت و درمان در واکسیناسیون عمومی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم با بیان این که اکران بنر در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا در قالب، استرابرد، آویز و عرشه پل بوده است، افزود: امیدواریم با اطلاع‌رسانی و ترغیب، باعث تسریع در اقدام شهروندان برای تزریق واکسن شویم تا هرچه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در سطح شهر مقدس قم باشیم.

کلانترزاده این پویش اطلاع‌رسانی را محدود به تبلیغات شهری ندانست و عنوان کرد: شهرداری قم علاوه بر شبکه‌های رسانه‌ای و مجازی تحت اختیار شهرداری، در مجموعه استان قم نیز اقدام به نمایش پیام‌های اطلاع رسانی این پویش در مورد اهمیت تزریق واکسن کرونا کرده است.

وی تصریح کرد: تمامی محتوا و پیام‌های این پویش اطلاع‌رسانی با هماهنگی و جلب نظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده است و شهرداری قم خود را موظف به تبعیت از این دانشگاه به عنوان فرمانده میدان مبارزه با ویروس کرونا در استان قم می‌داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار