شعبانی گفت: به دلیل شرایط خاص کرونایی، صاحب‌خانه‌ها نمی‌ توانند حکم تخلیه خانه را بگیرند مگر اینکه به شورای حل اختلاف ثابت کنند خانه را فروخته یا منزل دیگری جهت سکونت ندارند.
کد خبر: ۹۸۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 26 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «نصرالله شعبانی»، امروز (پنجشنبه ۴ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: به مستأجران با صراحت عرض می‌کنم که به دلیل شرایط خاص کرونایی، صاحب‌خانه‌ها نمی‌ توانند حکم تخلیه خانه را بگیرند مگر اینکه به شورای حل اختلاف ثابت کنند خانه را فروخته یا منزل دیگری جهت سکونت ندارند.

 

رئیس اتحادیه مشاورین املاک‌ و اتومبیل شهرستان جهرم افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا حداکثر افزایش اجاره بهای واحدهای مسکونی برای شهر تهران تا ۲۵ درصد، برای کلان‌ شهرهای دیگر حداکثر ۲۰ درصد و در سایر شهرها ۱۵ درصد تعیین شد و همچنین با توجه به این مصوبه همه قراردادها در دوره کرونا و تا سه ماه پس از آن تمدید می‌ شود.

 

وی بیان کرد: مهلت ثبت‌نام اشخاص واجد شرایط تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود. بانک‌ها و مؤسسات اعتباری مؤظفند حداکثر تا پایان آذر ماه سال جاری، تسهیلات مذکور را پرداخت کنند.

 

شعبانی با اشاره به اینکه سقف مبلغ این تسهیلات برای کلانشهر تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلانشهرها ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان تعیین شده است، تصریح کرد: شرایط و مقررات مترتب بر این تسهیلات در سال ۹۹، در سال جاری نیز به قوت خود باقی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار