با انصراف محمد بذرافشان از کاندیداتوری ریاست شهرداری شیراز تعداد کاندیدا‌های تصدی صندلی شهردار شیراز به چهار نفر کاهش یافت.
کد خبر: ۹۸۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 25 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: پیش از ظهر چهارشنبه در دوازدهمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز حاشیه‌های بسیار زیادی ایجاد شد و این حاشیه‌ها به گونه‌ای بود که دامن بخش قابل توجه‌ای از اعضا را گرفت.

اولین حاشیه جلسه دوازدهم انصراف محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس از کاندیداتوری تصدی پست شهرداری شیراز بود.

دومین حاشیه عصبانیت عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احتمال انتخاب اصنافی بود که در این خصوص محمد حسن اسدی در نطق خود گفت: اگر فرایندی پیش رو موجب انتخاب آقای اصنافی شود دستگاه‌های عالی این انتخاب را نمی‌پذیرد.

او اضافه کرد: آقای اصنافی در شرایط احراز دارای مشکل است و اگر صلاحیت این شخص احراز نشود همچون شهردار اهواز پس از یک سال ازل خواهد شد.

اسدی تاکید کرد: مردم شهر شیراز انتظار دارند تا اگر قرار است شخصی به عنوان شهردار مشخص شود دارای صلاحیت‌های لازم باشد و در صحن علنی شورای شهر مشخص شود نه اینکه در جایی دیگر نسبت به انتخاب شهردار اقدام شود.

شامگاه سه شنبه شب در فضای مجازی پیامی دست به دست شد که برخی از اعضای شورای شهر با حضور در یک حسینیه نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار