کد خبر: ۹۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 22 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد دکتر علی مژدهی پور که پیش از این ریاست سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور را برعهده داشت و اردیبهشت ماه گذشته برای حضور در انتخابات از این سمت استعفا داده بود، در گفتگویی که با سایت استان داشت از احتمال کاندیداتوری اش در حوزه شهرستان بهبهان خبر داد.

مژدهی پور که سابقه حضور در انتخابات دو دور پیش شهرستان کهگیلویه را که نهایتا سید علی محمد بزرگواری پیروز آن بود را نیز در کارنامه انتخاباتی خود دارد، این بار قصد دارد تجربه دیگر هم استانی، دوست و همکار سابقش یعنی سید محمد موحد را در انتخابات تکرار کند و بخت خود را با نامزدی در شهرستان بهبهان آزمایش کند.

این قاضی دادگستری در پاسخ به پرسشی در خصوص فعالیت انتخاباتی اخیر و احتمال نامزدی اش در انتخابات بهبهان، تصریح کرد: هنوز چیزی قطعی نشده اما به احتمال زیاد در حوزه شهرستان بهبهان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت می کنم.

وی در این باره توضیح داد: طی چند ماه اخیر مراجعات زیادی از سوی افراد معتمد، بزرگان، خانواده های معظم شهدا و قاطبه مردم شهرستان بهبهان به این جانب صورت گرفته و از بنده خواستند که در انتخابات مجلس دهم در خدمت این عزیزان باشم. بنده هم در حال رایزنی و ارزیابی شرایط هستم و جلسات متعددی با قشرهای مختلف مردم شهرستان بهبهان برگزار شده که در مجموع با توجه به برآیندی که به دست آمده احتمال دارد که در انتخابات آینده مجلس در این حوزه فعالیت کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار