شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی دعای عرفه را به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۹۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 21 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی، مراسم پر فیض دعای عرفه به صورت زنده از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) چهارشنبه یکم مهر ماه روز نیایش از شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی به طور جداگانه برای مخاطبان این شبکه پخش می‌شود.

همچنین به مناسبت عید سعید قربان عید ایثار و بندگی، شبکه استانی صدای و سیمای خراسان رضوی اقدام به تولید ویژه برنامه‌هایی کرده است.

در روز عید قربان؛ صدای خراسان رضوی با تولید برنامه «عیدانه» به تهیه‌کنندگی رضا سلیمانی از ساعت 9 تا 11 همراه مخاطبان می‌شود.

نمایش، گزارش، پوشش مراسم عیدانه و جشن‌های سطح شهر، ارتباط با شبکه‌های استانی و سراسری، پوشش نماز عید قربان از حرم مطهر رضوی، صحبت با کارشناس با موضوع قربانی و... از بخش‌های مختلف این برنامه است.

سیمای خراسان رضوی نیز به همین مناسبت اقدام به پوشش نماز عید قربان از حرم مطهر رضوی کرده و همچنین در سایر برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی شبکه به صورت ویژه به این مناسبت پرداخته می‌شود.

همچنین برنامه صبح خراسانی از ساعت 8 تا 10 صبح و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی و برنامه جنگ شب‌نشینی از ساعت 21 تا 22:15 با رویکرد عید قربان پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار