رئیس اداره عملیات پلیس راه استان فارس گفت: در پایان با بیان اینکه ماموران به صورت محسوس و غیرمحسوس در سطح جاده‌های استان حضور دارند، ادامه داد: منع تردد‌ها تا ساعت ۲۴ روز ۵ شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۸۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 20 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ علی اصغر همایون‌پور رئیس اداره عملیات پلیس راه فارس گفت: باکنترل‌های ویژه در مداخل ورودی استان و نقاط مرزی با استان‌های همجوار، تاکنون هزار دستگاه خودرو با پلاک‌های غیر بومی برگشت داده شده اند.

او با بیان اینکه در این مبادی ۷۰۰ خودرو هم اعمال قانون شده اند که ۷۰ در صد آن‌ها جریمه یک میلیون تومانی بوده است، با تقدیر از همکاری مردم و هموطنان بر ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از سفر‌های غیر ضرور تاکید کرد.

کریمی جانشین رئیس پلیس راهور استان نیز همکاری مردم در پرهیز از سفر‌های غیر ضرور بویژه در ۲۴ ساعت گذشته را خوب ارزیابی کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بعضا ورودی خودرو‌های غیر بومی به شیراز در تمامی ورودی‌های شیراز به صفر هم رسیده که این نشان از توجه مردم به محدودیت‌های کرونایی است.

او در پایان با بیان اینکه ماموران به صورت محسوس و غیرمحسوس در سطح جاده‌های استان حضور دارند، ادامه داد: منع تردد‌ها تا ساعت ۲۴ روز ۵ شهریور ماه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار