رئیس اتاق اصناف شیراز گفت: بیرون‌بر‌های شیراز از امروز تا ۳۰ مرداد مجاز به فعالیت نیستند.
کد خبر: ۹۸۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 16 August 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سید محمود هاشمی  با اشاره به تعطیلی سراسری از 25 تا 30 مرداد‌ماه ، اظهار داشت: در شیراز مشاغل گروه 2، 3 و 4 به صورت کامل تعطیل هستند و اصنافی که در رسته مشاغل گروه یک هستند فقط 12 رسته شغلی مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها و خواربار فروشی‌ها، میادین و فروشگاه‌های میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های مواد غذایی، قصابی‌ها، مرغ‌ و ماهی فروشی‌ها، کالاهای تجهیزات پزشکی، عطاری‌ها، جایگاه پخش مواد نفتی و تولیدی‌های صنفی مستقر در شهرک‌های صنعتی مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف شیراز عنوان کرد: فروشگاه‌های بزرگ باید بخش عرضه البسه، کفش، لوازم خانگی و غیره را تعطیل و صرفا مواد غذایی عرضه کنند.

 

رئیس اتاق اصناف شیراز با بیان اینکه فعالیت بیرون‌برها نیز تعطیل اعلام شده است، خاطرنشان کرد: هر چند که بیرون‌برها نسبت به این موضوع اعتراض دارند و می‌گویند که با درهای بسته و فقط با پیک سفارشات را ارسال می‌کنند اما باید قبول کرد که بیرون‌برها سبب تجمع می‌شود و یکی از بیرون‌برها شیراز روز گذشته تا 200 نفر در صف غذا ایستاده بودند.

وی از مردم درخواست کرد در این چند روز تحمل کنند و در صورت نیاز به غذاهای بیرون از غذاهای آماده در سوپرمارکت‌ها استفاده کنند.

با توجه به تعطیل شدن بیرون‌برها بازرسان بهداشت باید از فروش غذاهای خانگی توسط وانت‌بارها و سواری‌ها در کنار خیابان‌ها جلوگیری کنند زیرا عرضه مواد غذایی به این صورت بهداشت و سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

برچسب ها: کروتا ، تعطیلی ، بیرون بر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار