‌دادستان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با افرادی که توجهی به حفظ سلامتی و جان مردم نکنند، برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 15 August 2021

به گزارش تابناک اردبیل، سید عبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به عدم رعایت کنندگان بهداشت اظهار داشت: همه آحاد و اقشار مردم باید در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی احساس تکلیف کنند و با افرادی که توجهی به حفظ سلامتی و جان مردم نکنند، برخورد می‌شود.

وی با حضور در قرارگاه شبانه روزی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در استانداری افزود: هیچ مماشاتی با متخلفان صنفی در خصوص بی توجهی به رعایت پروتکل ها نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شیوع موج پنجم بیماری ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مهار بیماری بسیار احساس می‌شود که در این راستا هرگونه نارسایی به فوریت مرتفع وکنترل ها قاطعانه اعمال می‌شود.

طباطبایی از پلمپ 38 قهوه خانه و دستگیری خاطیان در این خصوص خبر داد و افزود: دادستانی استان اردبیل در هر مقطعی که موضوع حفظ سلامتی مردم مطرح باشد به صورت جدی به موضوع ورود کرده و با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.

وی به برخورد با داروخانه‌هایی که از شرایط موجود به دنبال سوء استفاده و فرصت طلبی بودند نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص طی روزهای اخیر با مراکز متخلف برخورد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار