مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ضروری است اولیای دانش آموزان لباس فرم مدارس را از تولید کنندگان معتبر تهیه کنند.
کد خبر: ۹۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 21 September 2015

به گزارش خبرنگار مهر،صابر سپهری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه هماهنگی برنامه های جشن شکوفه ها در مدارس اردبیل تاکید کرد: لباس فرم با هدف نظم و انضباط دانش آموزان در تمامی مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه استان تهیه می شود.

وی افزود: پیش از این لباس فرم ویژه دانش آموزان دختر بود که طی سال های اخیر برای دانش آموزان پسر نیز تهیه می شود و با استقبال قابل توجهی از سوی والدین و دانش آموزان همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید به حمایت از تولید ملی در اجرای طرح لباس فرم مدارس، ادامه داد: در این راستا از سازمان صنعت و معدن خواستیم تا واحدهای برخوردار از مجوز فعالیت را به ما معرفی کنند.

به گفته سپهری این واحدها به مدارس اطلاع رسانی شده است و با این وجود تاکید می شود که لباس فرم از تولید کنندگان معتبر تهیه شود.

وی توجه به رنگ و جنس پارچه و راحتی دانش آموز را مولفه های مورد تاکید در تهیه لباس فرم دانست و افزود: لازم است در تمامی این مولفه ها به استاندارد لباس توجه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان استفاده از رنگ های مناسب و نشاط آفرین را برای دانش آموزان ابتدایی خاطر نشان کرد و متذکر شد: به ویژه برای این مهم برای پیش دبستانی ها باید مورد توجه باشد.

وی از برگزاری جشن شکوفه ها در ۳۱ شهریور ماه همراه خبر داد و تاکید کرد: این جشن ویژه دانش آموزان ابتدایی استان در مدارس برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار