آیت الله دژکام گفت: دانشگاه و حوزه علمیه باید حل کننده مسائل مردم جامعه باشند و در گام دوم انقلاب اسلامی و شروع به کار دولت جدید، نقش حوزه و دانشگاه باید مورد توجه ویژه برای حل مشکلات جامعه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۸۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 09 August 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 17 مرداد) در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: برای حل مشکلات بشر به علم و دانش نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: دانشگاه و حوزه علمیه باید حل کننده مسائل مردم جامعه باشند و در گام دوم انقلاب اسلامی و شروع به کار دولت جدید، نقش حوزه و دانشگاه باید مورد توجه ویژه برای حل مشکلات جامعه قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: رویکرد دانشگاه و مجموعه های آموزشی باید به سمتی برود که دانش را به شکلی که واقعیت داشته باشد و موجب حل مشکلات دیگران شود ارائه و یاد دهیم.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: نیاز امروز جامعه باید در حوزه و دانشگاه مورد پاسخ قرار گرفته و راه حلی برایش پیدا شود.

وی ادامه داد: مدیران و فعالان در عرصه های مختلف دانشگاه ها، باید به این نکته توجه کنند که علم واقعیت است و باید به کمک مدیریت جامعه بیاید.

آیت الله دژکام تصریح کرد: باید به واقعیت و حقیقت دانش ارج نهیم و این نگاه در مدیر جدید دانشگاه آزاد در مورد مجموعه های مربوط به استان فارس باید مورد توجه ویژه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار