فرمانده انتظامی استان ایلام خبرنگاران را پل ارتباطی بین مسئولین و مردم دانست و گفت: بسیاری از نقدهای سازنده کمک می‌کند تا جلوی یک اتفاق ناگوار در آینده گرفته شود.
کد خبر: ۹۸۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 08 August 2021

به گزارش تانباک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با تعدادی از رسانه های استان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت:اصحاب رسانه می‌توانند چشم بینای دستگاه‌های اجرایی، در شناسایی کمبودها باشند.

وی افزود: زمانی ضریب نفوذ رسانه در جامعه بالا می‌رود که رسانه پویا، فعال، منتقد، تحلیل‌گر و صراحت و شفافیت در مطالبه‌گری را سر لوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد:رسانه‌ها اعتمادسازی در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند و با قلم فرسایی در این زمینه باعث ایجاد نشاط و آرامش بیشتری شوند.

وی به تاثیرگذاری کار رسانه در سطح جامعه و تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: رسانه ها نیروهای محرك در روند توسعه یك جامعه هستند كه می توانند زیر ساخت های فكری - فرهنگی مناسب را در جامعه رواج دهند.

سردار القاصی مهر به همراهی خوب رسانه های استان با مجموعه پلیس اشاره کرد و گفت: در بحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعطیلات ایام نوروز، جلوگیری از حوادث ترافیکی و جاده ای ،بلاهای طبیعی، و...این رسانه ها بودند که پای کار آمدند و نقش بی بدیل خود را به منصه ظهور رساندند.

وی گفت: زیربنای تمامی فعالیت های اجتماعی ، امنیت است، و انتقال احساس امنیت به افکار عمومی وظیفه رسانه ها است که بایستی این موضوع مهم و حیاتی روز جامعه به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در بخش پایانی سخنان خود به شورآفرینی رسانه های استان در انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: حضور ۶۳ مردمی استان ایلام پای صندوق های رای نشان دهنده تلاش متعهدانه رسانه های استان در خصوص مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی بود.

گفتنی است در انتهای این نشست، خبرنگاران در فضایی صمیمی به بحث و تبادل نظر با فرمانده انتظامی استان پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار