کد خبر: ۹۸۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 07 August 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار فرماندهی انتظامی استان در مورخ 16 مرداد 1400 به شرح زیر است .

 
پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز خبرنگار 

 فرمانده انتظامی استان به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار در پیامی فرارسیدن این روز را به خبرنگاران و اصحاب قلم در سطح استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران آمده است:

هفدهم مرداد ماه؛ روز خبرنگار و بزرگداشت اصحاب رسانه؛ برگ زرینی در تقویم ملی و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به تلاش پرچمداران وادی قلم و آگاهی است.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش اند و رسالت خطیر آگاه سازی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه را بر عهده دارند چرا که  بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و در راستای پاسداری ‌و حراست از اندیشه ها از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و خارجی و در مقابله با عملیات روانی دشمنان و معاندان نظام، مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با عشق و علاقه و اخلاق محوری و با پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات هم دوش با سایر نهاد های مسئول علی الخصوص نیروی انتظامی در پاسداری و حفظ دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار از تلاش های بی‌وقفه خبرنگاران در عرصه خبر خصوصا در ارتباط با اطلاع ‌رسانی صحیح، شفاف و آموزش در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی می کنم؛

امید است خبرنگاران عزیزدر ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) درامر خطیر اطلاع رسانی،آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و بیان واقعیت های اجتماعی موفق و موید باشند.

   فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

 ________________________

کشف 26 تن مرغ زنده خارج از شبكه توزيع در سوادکوه

جانشین انتظامي استان مازندران از کشف 26 تن مرغ زنده خارج از شبكه توزيع با توقیف 4 خودرو در محور سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشريح اين خبر، بیان داشت: ماموران انتظامي یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه مرغ در محور مواصلاتی آن شهرستان حین گشت زني به 4 دستگاه خودروی ایسوزو حامل مرغ زنده مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و با رعایت همه جوانب اقدام به متوقف کردن این خودرو ها کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، 26 تن مرغ زنده را که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه در حال حمل و جابجایی بوده کشف کنند.

جانشین انتظامی استان مازندران با بيان اينکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی اين محموله 4 ميليارد و 420 میلیون ريال برآورد شده افزود: مرغ هاي مکشوفه به اداره دامپزشكي شهرستان سوادکوه تحويل شد.
_________________________

 كشف 4 تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از توقيف یک خودروی حامل4 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ حمیدرضا فرهودی درتشريح اين خبر ، بیان داشت : ماموران انتظامی در راستاي مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده های جنگلی، کنترل محورهای مواصلاتی با مناطق جنگلی و کوهستانی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از شناسایی یک خودروی باری حامل چوبهای جنگلی خبر داد و افزود: ماموران بلافاصله خودروی مورد نظر را توقیف و در بازرسی از آن 4 تن چوب را که به صورت غیر مجاز که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود،کشف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در این اقدام خود یک قاچاقچی چوب را دستگیر و  پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از انتقال خودروی توقیفی به پارکینگ خبر داد و به شهروندان توصيه كرد : در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.
_________________________

  آمل؛ ایستگاه آخر اتوبوس حامل مواد مخدر

فرماندهی انتظامي شهرستان آمل، از توقیف یک خودروی اتوبوس و کشف 9 کیلو و 900 گرم مواد مخدرتریاک خبر داد.

سرهنگ ذات الله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک خودروی اتوبوس حامل مواد افیونی را شناسایی کردند.

وی از توقیف اتوبوس حامل مواد افیونی خبر داد و افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از اتوبوس توقیف شده 9کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور اذعان داشت: ماموران انتظامی در این اقدام 2 عامل افیونی و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: تزلزل و تنش در خانواده ها،افزایش طلاق،افزایش فرزندان کار و طلاق ،افزایش برخی از جرائم از جمله خرده فروشی مواد مخدر،نزاع و درگیری و حتی قتل و برخی از آسیب ها مثل افزایش بیکاری از دستاوردهای مواد مخدر می باشند،بنابراین شهروندان در صورت مشاهده سوداگران مرگ بلافاصله با سامانه 110 پلیس تماس بگیرند.
_________________________

 دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 2 عامل افیونی و کشف یک کیلو و 200 گرم مواد مخدر خبر داد 

سرهنگ علی داداش تبار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، بیان داشت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط یکی از عاملان افيوني در جوانان و نوجوانان ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني ،خودروی 2 عامل توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری هر 2متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی از خودروی متهمانیک کیلو و 200 گرم تریاک را کشف کردند .

وی در خاتمه با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .
_________________________

هوشمندی ماموران وظیفه شناس بهشهری و دستگیری سارقان حرفه ای

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 20 فقره سرقت در پی هوشمندی ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران کلانتری  11 در حین  گشتزنی با هدف برقراری نظم و امنیت به عنوان وظیفه ذاتی خود با چهره زنی سرنشینان خودروهای عبوری ،به یک خودرو پراید و سرنشین آن مشکوک شده و برای بررسی به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی با اشاره به بی توجهی راننده خودروی پراید به دستور ماموران  انتظامی و اقدام به فرار وی از محل، افزود: ماموران کلانتری 11 شهرستان بهشهر  با سماجت و پشتکار تمام پس از تعقیب و گریز طولانی، خودروی پراید را متوقف و هر 2 سرنشین آن را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با از ممانعت متهمان دستگیر شده به هرگونه ارتکاب جرمی در مرحله نخست پس از دستگیری سخن به میان آورد و عنوان داشت: متهمان در کلانتری به جرایم خود مبنی بر سرقت 20 فقره سیم و کابل برق در بهشهر و شهرستانهای همجوار  اعتراف کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی همچنین از کشف مقادیر قابل توجهی سیم و کابل سرقتی و لوازم و ادوات سرقت از صندوق عقب خودروی پراید توقیفی خبر داد و از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 به پلیس اطلاع دهند.
_________________________

دستبند پلیس نکا بر دستان سارقان حرفه ای

 فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 12 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه 2 سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری هر 2 متهم در اقدامی غافلگیرانه ، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده ،12 فقره سرقت اماکن خصوصی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی در پايان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند
_________________________

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدااله حسن زاده با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی در یکی از مسیر های کوهستانی یک خودروی نیسان حامل چوب را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را در اقدامی غافلگیرانه متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 3تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غير قانوني از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب موضوع را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار