تابناک-عصر دیروز تعدادی از خبرنگاران که جهت تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده بودند با بی احترامی روبرو شده و واکسن برایشان تزریق نمی شود.
کد خبر: ۹۸۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳ 05 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس عصر دیروز با تماس روابط عمومی استانداری هرمزگان که دستگاه هماهنگ کننده واکسیناسیون خبرنگاران در استان هرمزگان است به بخشی از خبرنگاران که ظاهرا تعداد آن ها 39 نفر بوده است اطلاع داده می شود که راس ساعت: 18:30 به مرکز واکسیناسیون شهید رجایی واقع در کوی فرهنگیان روبروی اداره مسکن و شهرسازی و در حسینیه منازل مسکونی گمرک حضور پیدا کرده و واکسن خود را که طبق سهمیه کشوری واکسیناسیون خبرنگاران است دریافت کنند.

رفتار خلاف واقع کارمند گمرک که مسئولیت وی در مرکز واکسیناسیون مشخص نیست و اعتراض او به مسئولین بهداشت و درمان حاضر در مرکز به جهت پایین بودن سن خبرنگاران حاضر موجب عصبانیت یکی از خبرنگاران و رخ دادن درگیری لفظی بین کارمند گمرک و یکی از خبرنگاران و هتک حرمت و خروج وی از مرکز واکسیناسیون شد؛ خلاف دور از شان کارمند گمرک و همچنین عدم ممانعت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی از دخالت وی در اموری که متولی آن کادر بهداشت و درمان هستند و همراهی آن ها با کارمند گمرک که در همان ابتدای امر اعتراض خبرنگار ایسنا اعلام کردند واکسیناسیون انجام نمی شود از مباحثی است که لازم است رسیدگی شده و با خاطیان برخورد شود.

بعد از این جریانات واکسیناسیون برای خبرنگاران دیگری هم که در این مرکز حضور داشتند نیز انجام نشد و یکی از مسئولین آنجا ابتدا به صراحت اعلام کرد که به خبرنگاران زیر 45 سال واکسن تزریق نمی شود و بعد هم که به هیچ یک از حاضرین واکسن تزریق نشد!
هر چند که با ورود مسئولین روابط عمومی استانداری هرمزگان مکان دیگری جهت واکسیناسیون خبرنگاران در نظر گرفته شد اما قطعا تلخی برخورد انجام شده و بازتاب منفی آن بر اذهان عمومی و حاضرین به زودی زود پاک نخواهد شد و لازم است مسئولین مربوطه ضمن عذرخواهی رسمی و برخورد با خاطیان هتک حرمت به خبرنگارانی که با هماهنگی و در جهت استفاده از حق قانونی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند برآیند.

قطعا برخورد با سعه صدر بیشتر از سمت طرفین می توانست جلوی همچنین مسائل را بگیرد اما به ظاهر جریانی در استان هرمزگان در تلاش بوده و هست تا جلوی واکسیناسیون خبرنگاران را بگیرد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار