مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو تریلر حامل بار قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی در حومه شهرستان فیروزآباد توقیف شد.
کد خبر: ۹۸۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 03 August 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه خودرو تریلر حامل بار قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی در حومه شهرستان فیروزآباد توقیف شد.

او افزود: طی بازرسی از این تریلر، مقادیر زیادی لوازم یدکی شامل گیربکس، میل لنگ، انجین و دیفرانسیل خودرو کشف و با توجه به اینکه محموله فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود راننده تریلر بازداشت و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فیروزآباد تشکیل شد.

سالاری از استعلام از مراجع ذیصلاح و انجام تحقیقات توسط شعبه رسیدگی کننده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که محموله مکشوفه بطور قاچاق وارد کشور شده و از جنوب کشور بارگیری و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله قاچاق و جریمه ۱۱ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار