رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنجان:
تابناک: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنجان گفت: درب طلای ایوان باب‌القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال توسط هنرمندان استان اصفهان در کارگاه آفرینش‌های هنری ستاد بازسازی استان ساخته شد.
کد خبر: ۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رجبعلی رحیمی دوشنبه‌شب در آیین رونمایی از درب طلای ایوان باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) در مصلی ولی عصر (عج) زرین‌شهر اظهار کرد: سه سال از آغاز فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان لنجان می‌گذرد که با استقبال بالای مردم مواجه بوده و اقدامات خوبی نیز در این مدت در عرصه بازسازی اعتاب مقدسه انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه با ارج نهادن به مقام والای امامین جوادین (ع) اجازه سوءاستفاده به دشمن نخواهیم داد، افزود: در سال جاری 142 کتیبه ضریح امامین جوادین (ع) با هزینه‌ای بالغ‌بر 3 میلیارد ریال در شهرستان لنجان رونمایی شد که 108 کتیبه بزرگ به ابعاد 13×37 و 34 کتیبه کوچک به ابعاد 13×13 بود که بر روی ضریح امامین جوادین (ع) نصب شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنجان تصریح کرد: با واگذاری تأمین اعتبارات ساخت درب طلای ایوان باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) مردم شهیدپرور شهرستان لنجان با کمک‌های نقدی و اهدای زیورآلات خود در به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ نقش مهمی را ایفا کردند.

رحیمی اضافه کرد: همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) این پروژه به شهرستان لنجان سپرده شد و اکنون نیز با فرارسیدن ایام فاطمیه شاهد رونمایی از درب طلای ایوان باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) هستیم.

وی متذکر شد: این اثر فاخر با اعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد ریال توسط هنرمندان استان اصفهان در کارگاه آفرینش‌های هنری ستاد بازسازی استان با زمانی بیش از یک سال ساخته شد و این درب در شهرستان لنجان برای زیارت مردم در شهرستان به شهرها و روستاها عبور خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ آیین رونمایی از درب طلای ایوان باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) با حضور فرماندار شهرستان لنجان، امام‌جمعه زرین‌شهر، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر کاظمین، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان لنجان و مردم شهرستان لنجان در مصلی ولی عصر (عج) زرین‌شهر برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :