تابناک-رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از شاخص های مهم دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است و این امر هیچ گونه منافاتی با اجرای دقیق قانون و قاطعیت در امور محوله ندارد.
کد خبر: ۹۷۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 20 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان جلسه شورای قضایی استان هرمزگان به ریاست علی صالحی رئیس کل دادگستری استان و با حضور مسئولان قضایی و مدیران سازمان های تابعه قوه قضاییه برگزار شد.

در جریان این نشست، راهکارهای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مراجعین دستگاه قضایی به منظور تکریم ارباب رجوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف دستگاه قضایی در مسیر خدمت رسانی به جامعه، تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان است.

علی صالحی با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضائیه بر سه موضوع مهم تکریم ارباب رجوع، حمایت از تولید و مقابله با فساد گفت: تکریم ارباب رجوع توسط همکاران قضایی و اداری یکی از شاخص های مهم دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است و این موضوع هیچ گونه منافاتی با اجرای دقیق قانون و قاطعیت در امور محوله ندارد.

وی با تأکید بر اینکه مواجهه با مردم و رسیدگی به کار آنها در مراجع قضایی باید منطقی و کریمانه باشد، بر لزوم ارتقاء شاخص های مرتبط با رفتار سازمانی در بخش ها و حوزه های مختلف تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: لازمه تکریم ارباب رجوع، آموزش مولفه های مرتبط با اخلاق حرفه ای به کارکنان و بروز رسانی آن با توجه به سیاست های ابلاغی می باشد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار