رئیس اورژانس استان فارس پیرو هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آمادگی اورژانس ۱۱۵ برای مقابله با حوادث ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 15 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس با اشاره به آماده‌باش اورژانس ۱۱۵ برای مقابله با هرگونه حادثه ناشی از وقوع بارندگی و جاری شدن سیلاب طی روز‌های آینده در استان، گفت: اورژانس ۱۱۵ فارس با ۲۱۰ پایگاه زمینی، ۵ واحد عملیاتی اورژانس هوایی فعال و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

او در ادامه از آماده‌باش نیرو‌های تخصصی فوریت‌های پزشکی در سطح استان برای امدادرسانی خبر داد و افزود: به تمام مراکز پیام و اورژانس نیز تاکید شده که در حال آماده باش کامل باشند.

مرادیان از دپوی تجهیزات، دارو و سوخت برای قطع احتمالی راه و برق خبر داد و گفت: تمامی پیش بینی‌های لازم جهت کنترل ورود آب به‌خصوص برای بیمارستان‌هایی که در مسیل هستند، شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های فارس بیان کرد: بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس اورژانس در مناطق جنوب، جنوب شرقی استان به ویژه شهرستان‌های لار، لامرد اورز، خنج، داراب، زرین دشت، جهرم، قیروکارزین و فیروزآباد که در خطر سیلابی شدن قرار دارند، پیش بینی و برای پوشش حوادث احتمالی آماده خدمات‌رسانی هستند.

مرادیان در پایان به هموطنان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به جد خودداری کنند.

یادآور می‌شود هواشناسی استان فارس طی اطلاعیه‌ای درباره وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق، اصابت صاعقه و تگرگ در مناطق جنوبی استان هشدار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار