مهندس اصغر وثوقی طی حکمی از سوی دکتر معصومی ریاست دانشگاه پیام نور استان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان منصوب شد.
کد خبر: ۹۷۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 12 July 2021

به گزارش تابناک تبریز،  همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی جوادالائمه(ع) و با حضور ریاست، معاونت و مدیران دانشگاه پیام نور استان، جلسه تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان برگزار گردید.

  در این جلسه دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی(ع) و توصیه به الگوپذیری از شیوه رفتاری آن امام بزرگوار، وظیفه خطیر روابط عمومی را در راستای مجموعه‌ای‌ از فعالیتهای‌ ارتباطی‌، برنامه ریزی و اطلاع رسانی دانسته و تاکید کردند طراحی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ ارتقاء کلیه‌ اموری‌ که‌ به‌ رشد کمی‌ و کیفی‌ ارتباط و همدلی‌ بین‌ سازمان‌ و مردم‌، دستگاهها، مدیران‌ و کارکنان‌ با یکدیگر بیانجامد را باید در قالب " تقویم‌ جامع‌ ارتباطات‌ سازمانی" عملیاتی نمود.

  شایان ذکر است دکتر معصومی با تاکید بر جذب دانشجو و همت مراکز و واحدهای استانی بر این امر، برنامه ریزی برای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای با اولویت آموزشهای آزاد را خواستار شدند.

  در انتهای مراسم دکتر معصومی ضمن تقدیر وتشکر از مهندس موذنی و خدمات شایسته ایشان در بخش روابط عمومی، برای آقای وثوقی مدیر جدید این بخش آرزوی موفقیت روزافزون نمودند.

انتصاب وثوقی به عنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه پیامن استان آذربایجان شرقی
 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار