‍ استاندارهمدان در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات گفت:رسانه‌ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کار‌ها دارند.
کد خبر: ۹۷۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 12 July 2021
‍ استاندارهمدان در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: رسانه‌ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کار‌ها دارند.


به گزارش تابناک همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی رسانه‌های استان، گفت: رسانه‌ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کار‌ها داشته اند و همکاری و تعامل رسانه‌ها در پیشبرد امور دیده می شود. 

وی تاکید کرد: در جهت خدمت به مردم، ضرورت دارد که ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده‌تر باشد البته همکاری و همراهی اعضای هیئت خانه مطبوعات در این مدت قابل تقدیر است.

 استاندار همدان خاطر نشان کرد: توفیقات مختلف در استان در سایه همراهی رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی، ایجاد فضای تعاملی، وحدت و دوری جستن از مسائل حاشیه‌ای صورت پذیرفت. 

وی گفت:  نقش رسانه‌ها در فراهم کردن آرامش و بستری برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بی‌بدیل است. 

شاهرخی گفت: رسانه‌های استان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برنامه‌محوری مدیران و خط مشی‌های عمومی دولت و همچنین در اطلاع‌رسانی سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان داشتند. 

وی افزود: در جریان سیل استان، رسانه‌ها پا‌به‌پای مسئولان همراهی و همکاری داشتند و با تولید خبر‌های موثر و کاربردی مانع از مخاطرات بیشتر شدند. 

شاهرخی گفت: از هر گونه همکاری و حمایت در راستای تجلیل از جایگاه رسانه و اصحاب خبر در روز خبرنگار دریغ نخواهد شد البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با کرونا در برنامه‌های تعیین شده‌ی روز خبرنگار الزامی است. 

 شاهرخی خاطر نشان کرد: فرمانداران نیز، در هفته خبرنگار، به‌صورت ویژه مراسم و برنامه‌های خاصی برای اصحاب رسانه در نظر داشته باشند.

وی گفت:  برنامه‌ها و طرح‌های خانه مطبوعات استان در هفته‌خبرنگار مورد حمایت همه دستگاههاقرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی استان، با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همراهی و همکاری داشته باشند.

 شاهرخی تاکید کرد: پرداخت مطالبات رسانه‌های استان در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و خانه مطبوعات با هماهنگی اداره ارشاد اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار