مدیرکل هواشناسی فارس گفت: برای بعدازظهر امروز و پایان هفته در برخی مناطق شرق استان فارس شاهد رگبار و همچنین رعد و برق پراکنده خواهیم بود.
کد خبر: ۹۷۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 11 July 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد و نواحی جنوب شرق با احتمال رگبار پراکنده پیش بینی شده است.

او افزود: برای فردا دوشنبه بیست و یکم تیرماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد پیش بینی می‌شود.

قطره سامانی ادامه داد: تا پنج روز آینده، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که این افزایش ابر بیشتر در بعد از ظهر‌ها است و در بعد از ظهر‌ها و اوایل شب وزش باد در اغلب نواحی پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: همچنین در برخی نقاط نواحی جنوبی به خصوص جنوب شرق رگبار و رعد و برق‌های پراکنده در بعد از ظهر‌ها به ویژه از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده پیش بینی می‌شود که متعاقبا اعلام می‌شود.

او گفت: کمینیه دمای امروز استان صفاشهر با ۱۵ درجه بالای صفر، بیشینیه دمای دیروز استان فراشبند، فورگ و قیروکارزین با ۴۶ درجہ بالای صفر، کمینه دمای امروز شیراز ۲۲ درجه بالای صفر و بیشینه دومای دیروز شیراز ۴۱ درجه بالای صفر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار