کد خبر: ۹۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 20 September 2015
رشت - ایرنا - در آغاز رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم فوتبال سپیدرود رشت به مصاف الوند همدان می رود.

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این مسابقه ، عصر روز چهارشنبه هفته آینده هشتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد .
رادنی دیدار افزود : با انجام مراسم قرعه کشی این رقابت ها، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول میزبان شد و مسابقه این تیم با الوند همدان در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود .
وی اظهار کرد : امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند برابر الوند همدان به برتری دست یابد تا رقابت های فصل جاری را با پیروزی آغاز کند .
وی ادامه داد : در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ،40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند .
مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند .
وی خاطرنشان کرد : نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، تربیت ایلام و شاهین کیش هم گروه هستند .
رادنی دیدار اضافه کرد : تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار