رئیس پلیس فتا استان گفت: کلاهبرداری که با استفاده از یک شگرد خاص، 200 میلیون ریال از 80 شهروند شیرازی کلاهبرداری کرده بود، توسط مأموران پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 04 July 2021

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس: سرهنگ "حشمت سلیمانی"  اظهار داشت: مردی جوان ضمن مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که راننده تاکسی اینترنتی است و مبلغ یک میلیون و 600 هزار ریال از وی کلاهبرداری شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: شاکی در اظهارات خود بیان داشت که فردی ناشناس پس از درخواست سفر، از وی می‌خواهد تا بسته‌ای را برای وی از فرودگاه تحویل و مبلغ یک میلیون و 600 هزار ریال به حساب فرستنده بسته واریز نماید تا مبلغ واریزی به همراه هزینه سفر با وی حساب شود که متهم پس از اطمینان از واریز شدن وجه مورد نظر، دیگر جوابگوی تماس‌های شاکی نبوده است.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: برابر اظهارات شاکی و بررسی‌های فنی به عمل آمده مشخص شد متهم با همین شگرد از چند نفر دیگر کلاهبرداری کرده است که با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم در یکی از محله های شهر شیراز مورد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی، به کلاهبرداری از 80 نفر به مبلغ 200 میلیون ریال اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: شهروندان هشدار های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تلفن 096380 در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار