جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت:شرور سابقه‌دار پس از زخمی کردن مامور نیروی انتظامی با گلوله پلیس در لارستان راهی بیمارستان شد.
کد خبر: ۹۷۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 02 July 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سردار یوسف ملک زاده در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی لارستان در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی منجر به جرح یک شهروند توسط یک شرور و اخلال در نظم و امنیت عمومی، سرنخ هایی از تردد متهم فراری در یکی از محلات این شهرستان به دست آوردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف و رصد اطلاعاتی محل اختفای این شرور سابقه دار را در محله "عماد شهر" این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شرور سابقه دار با مشاهده پلیس با اسلحه کلاش به سمت آنان تیراندازی و در این خصوص رئیس پلیس امنیت عمومی شهرستان را از قسمت سر به صورت سطحی زخمی کرد.

سردار ملک زاده با بیان اینکه در درگیری متقابل ماموران انتظامی موفق شدند پای شرور سابقه دار را مورد اصابت گلوله قرار داده و اورا دستگیر کنند، بیان کرد: هر دو مجروح(رئیس پلیس امنیت و شرور) به بیمارستان اعزام شدند که حال عمومی آنان رضایتبخش است.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم که ۳۰ سال سن دارد یک قبضه اسلحه کلاش و مقداری مهمات مربوطه کشف شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس واقع شده است.

 

 

برچسب ها: دستگیری ، شروز ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار