دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گفت: به طور مستمر و در بازه‌های زمانی مختلف به سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر هشدار و اعلام کرده‌ایم که پاوه محل امنی برای آنها نخواهد بود.
کد خبر: ۹۷۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 01 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،«نوید صحرایی» با اشاره به دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در پاوه افزود: دستگاه قضایی قاطعانه با عاملین توزیع و فروش مواد مخدر که سرنوشت جوانان و خانواده های آنان را هدف منفعت طلبی شوم خود قرار داده اند مقابله و آسایش این تبهکاران را سلب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمامی فروشندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی دست از اعمال پلید خود بردارند در غیر اینصورت زندان و مجازات های سنگین در انتظار آنان است.

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز از دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر در این شهرستان طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر عامل اصلی فروش موادمخدر در بین جوانان این شهرستان دستگیر و راهی زندان شد.

سرهنگ «حیدر حق‌جویان» اضافه کرد: این فرد که در بوستان های سطح شهر به توزیع مواد در بین جوانان و نوجوانان اقدام می کرد با مقدار ۲۰۸ گرم انواع مواد مخدر بصورت بسته بندی شده و آماده فروش در منزل خود دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید که بلافاصله با صدور قرار مناسب راهی زندان شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان با سودا گران مرگ مقابله خواهد کرد اظهار داشت: مردم هرگونه اطلاعات در خصوص عاملین فروش مواد مخدر را به تلفن ۱۱۰ اعلام نمایند.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار