علی اکبر جاویدان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:۲۶۱ متهم و مجرم ظرف ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان کرمانشاه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۹۷۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 30 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه علی اکبر جاویدان امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظرف ۴۸ ساعت گذشته با همکاری پلیس های مختلف از جمله انتظامی شهرستان کرمانشاه، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاهطزح ظفر 15 اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح ۱۴۶ نفر در حوزه سرقت دستگیر  و شاخص ترین سرقت های کشف شده مربوط به ۲۳ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت خودرو است که در دو مورد از این سرقت منزل بیش از یک میلیارد تومان کالا شامل طلا و وسایل لوکس به سرقت رفته بود که در مجموع ۱۳۱ فقره سرقت در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کرمانشاه کشف شد که ۲۴ کیلوگرم آن هروئین و علاوه بر این ۶۵۰۰ حبه انواع قرص روان گردان نیز در این طرح کشف و در مجموع ۵۲ معتاد متجاهر و ۵۰ خرده فروش در این طرح دستگیر شدند.

جاویدان خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح ۱۹ واحد مسکونی و صنفی در حوزه خرید و فروش مواد مخدر پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح ۱۲۸ دستگاه ماینر که عمدتا در شهرک های صنعتی و متروکه استقرار داشته اند کشف و ۲۵ هزار عدد انواع لوازم یدکی، ۳۰ دستگاه کولر کشف شده که ارزش مجموع کشفیات این بخش بیش از ۶۰ میلیارد ریال می رسد.

جاویدان افزود: در حوزه پلیس امنیت اخلاقی ۵۵ قبضه انواع اسلحه، هزار عدد فشنگ انواع اسلحه و ده ها قبضه سلاح سرد کشف شد که در ۴۸ ساعت گذشته ۳۸ نفر دستگیر و علاوه بر اینها ۱۶ نفر از اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار