آیت الله حسینی همدانی گفت: قوه قضاییه اگر با اقتدار عمل کند، پناهگاه مردم خواهد بود و امید مردم به برقراری عدالت بیشتر می شود.
کد خبر: ۹۷۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 26 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، با اشاره به اقدامات خوب دستگاه قضایی در استان گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی و مقابله با سوء استفاده کنندگان از جمله زمین خواران و کوه خواران نمونه ای از تلاش های دستگاه قضایی برای سامان بخشیدن به قانون مداری در البرز بوده است که البته باید تداوم داشته باشد.

امام جمعه کرج افزود: قوه قضاییه اگر با اقتدار عمل کند، پناهگاه مردم خواهد بود و امید مردم به برقراری عدالت بیشتر می شود  و مهم ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی هم این است که ضمن حفظ استقلال حق مظلومان را از ظالم بگیرد.

آیت الله حسینی همدانی همچنین بر احقاق حقوق بین المللی توسط دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: مواردی هم چون پیگیری ترور شهید قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته ای باید به طور جدی دنبال شود.

او  در فراز دیگری از خطبه ها به حماسه بیست و هشتم خرداد اشاره کرد و گفت: جمعه گذشته مردم اثبات کردند که به پای انقلاب و رهبر ایستاده اند و علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان، مردم فعالانه به پای صندوق های رای آمدند و کسی را انتخاب کردند که بتواند در خط راستین انقلاب حرکت کند و گام به گام به تمدن نوین اسلامی نزدیک تر شویم.

آیت الله حسینی همدانی ضمن انتقاد از کسانی که اقدامات سخیف در روز رای گیری انجام دادند و با خرید و فروش رای سعی کردند چهره نظام را خدشه دار کنند، گفت: مسئولان نخواهند گذاشت که دست صاحبان زر و زور به مسند قدرت برسد تا حقوق مردم را ضایع کنند و ان شاء الله برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.

امام جمعه کرج در ادامه به دشمنی های مکرر آمریکا از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب، آمریکا درصدد براندازی نظام اسلامی با راه اندازی جنگ، ترور و تجزیه طلبی بود که البته مردم انقلابی با پایبندی به اصول انقلاب تاکنون اجازه ندادند که آمریکا در رسیدن به اهداف شوم خود موفق شود.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: رابطه مردم و نظام وقتی قوی باشد هیچ ابرقدرتی نمی تواند خدشه ای به نظام و کشور وارد کند و خوشبختانه چنین نیز هست که نمونه آن انتخابات هفته گذشته بود که مردم ایران با حضور خود در پای صندوق های رای پیام روشنی به جهان دادند که همچنان پای انقلاب و رهبر ایستاده اند و هیچ تهدیدی نمی تواند آن ها را از نظام مقدس اسلامی دلسرد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار