تابناک-حضور کاروان خدام رضوی در ایام دهه کرامت درشهرستان بندرلنگه اشک شوق در چشمانشان حلقه زد.خادمان حرم رضوی در حضور نظامیان و خانواده هایشان در جشن بزم نور بسته‌های متبرک شده نبات و نمک را بین آن‌ها توزیع کردند.
کد خبر: ۹۷۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 22 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از هرمزگان، مسوول شبکه جوانان رضوی هرمزگان و دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین دوره جشن های زیر سایه خورشید در استان هرمزگان  گفت: کاروان زیر سایه خورشید ابتدا با استقبال مسوولان شهرستان بندرلنگه مواجه شد و سپس در راستای ادای احترام به مقام شهیدان و نثار گل و فاتحه عازم گلزار شهدای این شهر شدند.

 

مصطفی رجبیان ادامه داد: خادمان رضوی با حضور در بین گروههای جهادی و طلبه های خواهر و برادر که در تغسیل و تدفین بیماران کرونایی در بندرلنگه مشارکت داشته بودند در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه از آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد.

وی بیان داشت: این کاروان همچنین در این سفر یکروزه خود به شهرستان بندرلنگه در جشن بزم نور در حسینیه هدایتی‌های محله رودباری‌های شهرستان بندرلنگه و مدرسه علمیه آل البیت حضور بهم رساندند.

 دبیر ستاد برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید هرمزگان اظهارداشت: دیدار با نظامیان و تجلیل از مسوولان و فرماندهان نظامی واعطای نشان حضرت به آنها، حضور خدام در جشن بزم نور و دیدار با سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم دریایی سپاه، حضور در بیت الزهرا شهرک مسکونی منطقه پنجم دریایی سپاه و در مسجد شهرک المهدی، جشن بزم نور ویژه کادر منطقه پنجم دریایی سپاه، این جزیره از دیگر برنامه‌های خدام رضوی بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار