مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۳۷۰ مددجوی بیمار خاص و صعب العلاج استان از حمایت این نهاد بهره مند بوده و خدمات درمانی و بهداشتی لازم را دریافت می کنند.
کد خبر: ۹۷۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 21 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری افزود : این تعداد شامل یک هزار و ۲۲۲ بیمار صعب العلاج و ۱۴۸ بیمار خاص  است. 
وی افزود: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه های کمیته امداد  امام خمینی (ره) این استان است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج این استان در گروه ‌های مختلف  تقسیم بندی می‌ شوند که شامل تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیالیزی، پیوند اعضا و ام.اس است. 
مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به طور ماهانه به خانواده های مددجویان ازکارافتاده و زمین گیر زیر  پوشش این نهاد کمک هزینه نگهداری تا سقف یک میلیون ریال پرداخت می کند. 
وی ابراز داشت: هم اینک ۲۶۸ مددجوی ازکارافتاده و زمین گیر در کهگیلویه و بویراحمد از کمک ها و حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره)  این استان برخوردارند. 
افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار