آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران عرصه های بین المللی تکواندو استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 21 June 2021

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان در این مراسم با اشاره به مقام کسب شده توسط نمایندگان اصفهان، گفت: این قهرمانی ها مگر با تلاش ها و زحمات روسای قبلی هیئت مسیر نبود. امیدوارم با این قهرمانی ها بتوانیم جایگاه شایسته تری پیدا کنیم.

شهرام الله آبادی اظهار کرد: حمایت و رسیدگی به این تعداد قهرمان سخت است، البته که داشتن این تعداد قهرمان مایه مباهات است، اما نیاز است که از سوی اداره کل و سایر ارگان‌ها حمایت بیشتری شویم، با توجه به اینکه این رشته المپیکی است.

در ادامه مشاور فنی هیئت تکواندو استان اصفهان با انتقاد از عدم حمایت کافی از تکواندو خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان، گفت: شما به عنوان مدیرکل استان نیاز است که به این مسئله ورود کنید و با حمایت های خود اجازه خروج قهرمانان استان را ندهید، ناهید کیانی از تکواندو کاران استان بود که به دلیل بی توجهی و کم مهری راهی البرز شد و در حال حاضر امتیاز کسب سهمیه به نام این استان زده شد.

رسول متین فر تاکیدکرد: تکواندوی استان اصفهان ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد و تا زمانی که در لیگ ها نماینده نداشته باشد، نمی توان پیشرفت بیشتری داشت، بیشتر تکواندوکاران اصفهانی در تیم شهرهای دیگر حضور دارند.

وی افزود: باید روی تکواندو سرمایه گذاری کرد، چرا که یک صنعت است و می تواند به رشد و پیشرفت بیشتر این رشته کمک کند. تکواندو اصفهان برند جهانی دارد.

در پایان این مراسم از ۱۰ نفراز مدال آوران و قهرمانان آسیایی ۲۰۲۰ تکواندو در بخش های کیوروگی، پومسه و پاراتکواندو از جمله سجاد مردانی، نگار اسماعیلی، حسین بهشتی، حامد حق شناس، مرجان سلحشوری، علی سلمانی، محمدتقی حاتمی، محمدرضاخانی، فاطیما رفیعی، یاسمن لیموچی و حمید رضاحاتمی به همراه به همراه مربیان آنها تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار