تابناک-دبیر ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در هرمزگان از استقرار بیش از 1300 ناظر در انتخابات برای نظارت بر شمارش آرا انتخایات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 20 June 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،سید محمد رضا طباطبایی معاون اجرایی و دبیر ستاد مرکزی ستاد آیت الله رئیسی در هرمزگان دقایقی پیش در همایش بزرگداشت حماسه 28 خرداد و تقدیر از اعضا ستاد مرکزی و ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در هرمزگان اظهار داشت:طبق آیات قرآن در روز قیامت هر گروهی با امام خود به صحرای محشر خوانده می‌شود و مایه افتخار و مباهات ما است جزو گروهی هستیم که در راهی که امامین انقلاب اسلامی حرکت کرده اند گام برداشته ایم.


وی ادامه داد: شرایط کار در این دوره از انتخابات به دلیل همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و شرایطی که به دلیل ناکارآمدی دولت مستقر ایجاد شده شده بود ، بسیار سخت بود اما همت همه اعضای ستاد موجب شد تا کار به نتیجه مطلوبی برسد.


طباطبایی خاطرنشان کرد: با همکاری و پای کار بودن همه اعضای ستاد موفق شدیم در 1500صندوق اخذ رای موجود در استان هرمزگان برای حدود 1300 صندوق ناظر مشخص کنیم و دقت نظر در این امر که حائز اهمیت بالایی بود رعایت شد.


معاون اجرایی ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در استان هرمزگان تاکیدکرد: تمام همکاران در ستاد مرکزی تلاش کردند با وفاق و همدلی کار را پیش ببرند و خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست و دولتی انقلابی بر روی کار آمدکه ان شاالله مردم از ثمرات آن بهره مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار