فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: برای تداوم راه امام و خدمت به جامعه به تفکر امام که ترویج عدالت، پاک دستی و خدمت صادقانه است نیاز داریم.
کد خبر: ۹۶۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 04 June 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک الگوی خوبی را ارائه داد که ما باید با ساده زیستی، خدمت به مستضعفین ، محرومین و پشتیبانی از ضعفا که از الگوهای امام (ره) است را ترویج و آن  را برای رفع مشکلات مملکت خود درست در پیش بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده ی تاریخ کشورمان است،ویژگی های امام خمینی از جمله ساده زیستی، اخلاص، ایمان، تقوا و طرفداری از مستضعفین و محرومان زبانزد خاص و عام بوده و هست.

فرماندار کرمانشاه افزود: برای این که در مسیر صحیح و درست تداوم انقلاب و آرمان های امام و شهدا قرار بگیریم باید شناخت صحیحی از افکار و شخصیت امام خمینی داشته و آن راه را به درستی ادامه دهیم.

وی اظهار کرد: برای نجات و توسعه ی کشور ما به تفکر امام خمینی که تفکر خدمت گزاری صادقانه و مخلصانه و ساده زیستی برای مردم بود پایبند و پایدار باشیم و این تفکر را ترویج دهیم.

رنجبر در رابطه با شخصیت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: امام خمینی شخصیتی بود که برای همه ی اقشار مردم احترام قائل و دین را به صورت واقعی در زندگی مردم می خواست و وقتی دین به صورت واقعی در عرصه ی زندگی مردم وارد شود پاک دستی،صداقت،درست کاری و عدالت اجتماعی به وجود خواهد آمد و مردم قطعا سختی ها را تحمل و دست به دست هم کشور را آباد خواهند کرد.

وی افزود: کشور بر اساس تفکر امام خمینی به عدالت اجتماعی نیاز دارد، امام خمینی بنیان گزار عدالت تفکر اجتماعی بود، بنیان گزار تفکر دفاع از محرومان و مستضعفان بود، ما باید این تفکر را ترویج دهیم، بنابراین برای تداوم راه امام و خدمت به جامعه ما باید به این الگوی ساده زیستی، اخلاص، ایمان واقعی در صحنه ی عمل و زندگی و همچنین پاک دستی نیاز داریم. مردم تشنه ی پاک دستی و عدالت هستند و تفکر امام ترویج عدالت ، پاک دستی و خدمت صادقانه بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار