رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ایام رحلت امام(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر شهرستان لارستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 02 June 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: حجت الاسلام مهدی اقبالی  درخصوص برنامه های رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خردادماه، اظهار داشت: طبق جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر شد که شب رحلت امام(ره) با مدیریت سپاه برنامه مشترکی باحضور ادارات و حضور مردم برگزار شود که زمان و مکان اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ایام رحلت امام(ره) و گرامیداشت ۱۵خرداد و شهادت امام صادق علیه السلام بیش از ۲۰۰ برنامه در سراسر شهرستان لارستان برگزار می شود، افزود: حضور روحانیون مستقر و امام محله در ۱۷نقطه شهر و بخشهای لارستان و برگزاری ۳ شب مراسم از جمله این برنامه هاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه مدارس صدرای دخترانه و پسرانه برنامه هایی به این مناسبت در فضای مجازی ویژه دانش آموزان و خانواده های آنها دارند، تصریح کرد: حدود ۹۰ مبلغ در سامانه سجام سازمان تبلیغات جهت تبلیغ و برگزاری مجالس در این سه روز ثبت نام کرده اند.

این مسوول با اذعان به اینکه تعدادی از روحانیون مستقر در بخشهای لارستان با استفاده از ظرفیت خیرین بسته های معیشتی تهیه می کنند و در شب شهادت امام صادق علیه السلام به دست نیازمندان می رساند، خاطر نشان کرد: تهیه محتوا و پخش در فضای مجازی توسط مبلغین و اداره تبلیغات اسلامی لارستان و تشویق مردم به حضور در پای صندوقهای رای و شرکت در انتخابات از دیگر برنامه هایی است که در لارستان به اجرا درمی آید.

برچسب ها: برنامه ، رحلت امام ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار