مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
تابناک- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: خیانت‌هایی که برخی مسئولان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای ناامیدکردن مردم می‌کنند، قابل بخشش نیست و مردم باید تفاوت خادمان واقعی و متظاهران جاعل را بشناسند.
کد خبر: ۹۶۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 30 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از هرمزگان، حجت الاسلام موسی پولادی در نشست بصیرتی و روشنگری در سپاه میناب، اظهارداشت: انقلاب اسلامی، انقلابی توحیدی است و فاصله زیادی با انقلاب‌های متعارف جهانی از قبیل انقلاب فرانسه و ... دارد، این وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیاست که با تکیه بر عقلانیت و وحی الهی بنا نهاده شده و این تفاوت بزرگ نقش، اهداف و مأموریت‌های این انقلاب‌ها را نیز از هم جدا می‌کند.

وی افزود: خیانت‌هایی که برخی مسئولان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای ناامیدکردن مردم می‌کنند، قابل بخشش نیست و مردم باید تفاوت خادمان واقعی و متظاهران جاعل را بشناسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: با توجه برنامه های هدفمند دشمنان و منافقان داخلی در مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات و نظام اسلامی، تواصی به حق و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه به منظور حضور حداکثری مردم از وظایف مهم امروز ما در عملیات های روشنگری و بصیرتی است.

پولادی تصریح کرد: نسل جوان علاوه بر صبر در مقابل سختی ها، مشکلات و کمبودها، باید در مقابل جریان های انحرافی، منافقین و دشمنان قسم خورده ی کشور استقامت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز با ارسال پیام های مختلف در فضای مجازی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای و بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشور تلاش می کنند و می خواهند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات منع کنند به همین منظور تواصی به حق و سفارش به حضور حداکثری برای شکست پازل تهدیدات دشمن از مهم ترین وظایف هر انسانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمن در جنگ نرم، دو هدف؛ قطع کردن زنجیره ی تواصی به حق و صبر و وارونه جلوه دادن حقیقت را دنبال می کند که جوانان مومن و انقلابی باید مانع قطع شدن این زنجیره در جامعه شوند.

پولادی عنوان کرد: وارونه جلوه دادن حقیقت یعنی تحریف و جایگزین کردن باطل به جای حق از ترفندهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: جلسات بصیرت افزایی و روشنگری برای آگاه سازی مردم جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در برابر اقدامات تحریفی دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: اگر جبهه انقلاب و دوستداران نظام کوتاهی کنند، دشمنان قرائت تحریف شده‌ای از واقعیت همها را به نسل جوان و آینده ساز کشور القا خواهد کرد.

وی گفت: اگر ملت ایران امروز با تمام سختی ها و تنگناها همچنان در مقابل دشمن ایستاده است،  به برکت ولایت پذیری است.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار