کد خبر: ۹۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 18 September 2015
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از حضور حدود 400 هزار دانش‌آموز این استان در 4 هزار مرکز آموزشی در مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی حاجتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر در آستانه بازگشایی مدارس و ماه مهر با گرامیداشت یاد و خاطره 850 شهید دانش‌آموز و 150 معلم شهید گیلان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و فضای کشور متأثر از آن است.

وی به حضور حدود 400 هزار دانش‌آموز در 4 هزار مرکز آموزشی گیلان اشاره کرد و افزود: 30 هزار نفر فرهنگی آموزش دانش‌آموزان استان را به عهده دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر آموزش دانش‌آموزان طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این استان تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش، تعلیم دانش‌آموزان خلاق و کارآمد است.

وی خواستار همکاری دیگر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش شد و گفت: وظیفه آموزش و پرورش کشف استعداد دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حاجتی با اشاره به اینکه امسال 48 نفر دانش‌آموز دو رقمی در رشته‌های مختلف داشتیم، یادآور شد: انتظار می‌رود از اندیشه تمام اقشار در آموزش و پرورش استفاده کنیم و خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانیم.

وی درباره حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: استاندار گیلان به تمام مدیران دستور داد در اول مهر در مدارس حضور پیدا کنند و این امر نشان‌دهنده رویکرد فرهنگی مسئولان نسبت به آموزش و پرورش است.

این مسئول تصریح کرد: توافقنامه‌های مختلف با دستگاه‌های فرهنگی گیلان در راستای ارتقای فرهنگی در این استان در دست امضا است.

این مسئول با بیان اینکه تمام مدیران اجرایی باید مدرسه را از خود بدانند، متذکر شد: دولت به تنهایی قادر نیست تمام مشکلات را برطرف کند و باید از آموزش و پرورش کمک بگیریم.

حاجتی از آمادگی مدارس گیلان برای بازگشایی در اول مهر امسال خبر داد و یادآور شد: برای بازگشایی مدارس طرح مهر در تمام اداره‌های آموزش و پرورش استان اجرایی و به روسای اداره‌ها ابلاغ شده است.

وی از اول مهر به عنوان روزی ملی یاد کرد و افزود: این روز به همه تعلق دارد و همه باید برای برگزاری آن به آموزش و پرورش کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار